NZconcept Photography 019-334 6526

By: NZconcept Photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]
Friday, 12-Jun-2009 06:56 Email | Share | | Bookmark
Siti Faizan dan Adnan

 
 
 
View all 13 photos...
Mereka berdua ni saya kenal dah lama .... kebetulan pulak ofisnya dekat tempat kerja saya. . . . pada mulanya saya minta mereka cari photographer lain kerana saya ada hal pada masa tu . . .

last2 mereka kata takdak photographer pulak . . . terpaksalah tolong jugak . . . kerja ngan mereka pun senang jugak maklumlah org suka bergambar ni tak payar tunjuk posing sgt . . . senang nak atur . . .

Paling lawak bila pergi autdoor lepas potong kek kat tepi empangan batu. . . sempat ambil beberapa shot jer. . . dikejar hujan .. . nasib baik semuanya memuaskan hati . . ..

Puas hati . . . kata pasangan ni dengan hasilnya . .
Terima kasih...

[/img]http://srv.fotopages.com/2/20684635.jpghttp://srv.fotopages.com/2/20684583.jpghttp://srv.fotopages.com/2/20684578.jpg[img]

Saksikan. . . .

Untuk Pertanyaan dan Tempahan
Sila Hubungi NZ Concept Photography di
019 - 334 6526 atau
e.mail : hairymh@yahoo.com


Tuesday, 9-Jun-2009 01:33 Email | Share | | Bookmark
Shahidza dan Mohd Ros (Late Entry)

 
 
 
View all 10 photos...
Ini adalah gambar untuk special album. . . hasil andaman dari Pak andam Kuala Krai. . . Hasil kerja mereka memang bagus. . . . Sebelum ni saya pernah ambil gambar kakaknya yang merupakan pelanggan pertama saya semasa mula-mula menceburi bidang ini . .

Semuanya memang sporting, sangat senang dah puas hati berkerja dengan mereka semua. . . walaupun penat . . .







[/img]http://srv.fotopages.com/2/20667347.jpghttp://srv.fotopages.com/2/20667349.jpg[img]

Saksikannya

Untuk Pertanyaan dan Tempahan hubungi
NZ Concept Photography di
019 - 334 6526 atau
e.mail : hairymh@yahoo.com


Monday, 8-Jun-2009 01:47 Email | Share | | Bookmark
Late Entry Perkembangan Terkini

 
 
 
View all 6 photos...
Lama sungguh tak update perkembangan agrofarm ni . .. untuk makluman sekarang telah ada 12 ekor penghuni di kandang ini.... memang lambat membiak . . . asyik mati jer . . beranak musim banjir. ..







Nikmati perkembangannya


Friday, 5-Jun-2009 06:07 Email | Share | | Bookmark
Sunrise at Cherating

 
 
 
View all 4 photos...
Gambar ni di ambil pada awal pagi tgh bulan lepas semasa kursus kat The Legend Resort, Cherating, Suasana pagi tak berapa bagus . .. matahari terlindung d awan tapi masih ada cahaya yang keemasan tu . . .





Monday, 7-Jan-2008 02:28 Email | Share | | Bookmark
My New Project - Part II

 
Jantan 7 Bulan
Betina 12 Bulan
View all 5 photos...
Disebabkan tak sabar dah nak mulakan . . .

sebelum berakhir tahun 2007 semasa cuti raya haji . . . Sepasang Jamnapari ini adalah penghuni pertama Kandang kami . . . Rancangan asal nak beli induk Boer tapi di kelantan tak jumpa pulak baka boer . . . Kebanyakan penternak d sana bela Jamnapari, Sannen dan Katjang jer . . . Nanti kami akan tambah lagi bilangannnya dengan cross katjang, tak tahan nak beli Jamnapari semua mahal sgt . . . . . .

Enjoys . . .







[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net